یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

مشاوره حسابرسي

۵۰ بازديد

مشاوره حسابرسي

در مشاوره هاي حسابرسي شما مي توانيد تمامي عمليات مالي و اسناد مرتبط با اين عمليات را جهت رفع مغايرت هاي احتمالي و خلاهايي را كه در نتيجه نقص مدارك و عملكرد مشخص شده، مورد بازنگري و بررسي قرار دهيد و براي رفع آن چاره اي بيانديشيد.

در اين مشاوره ها مي توانيد انتظار رعايت اصول حسابداري در تهيه صورت هاي مالي، تهيه صورت هاي مالي فاقد تحريف، برآوردهاي حسابداري معقول در شرايط موجود، تعيين سطح اشتباهات و تقلبات (بي اهميت ، بااهميت، اهميت اساسي) در صورت هاي مالي و برنامه ريزي و اجرا جهت كشف تحريفات با اهميت در صورت هاي ماليتان را داشته باشيد.

حسابرسي چيست؟

اگر بخواهيم تعريف ساده اي از حسابرسي شركت ها ارائه دهيم بايد بگوييم اين عمل به معناي بازرسي صورت هاي مالي به منظور كشف سو استفاده ها، تقلب ها و مغايرت‌ صورت هاي مالي با گزارشاتي است كه توسط حسابداران ثبت شده‌ اند. ارائه خدمات حسابرسي به شركت ها، مديران را براي ارتقا سيستم مالي ياري مي دهد.

 

معرفي مدير گروه مشاوره حسابرسي

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

مشاور حسابرسي كيست؟

مشاور حسابرسي فردي است كه علاوه بر گذراندن تحصيل در رشته حسابداري و داشتن تحصيلات عاليه در اين رشته، دوره هاي تكميلي حسابرسي را گذرانده و پس از شركت در آزمون حسابرسي، گواهي نامه مورد نياز اين رشته را كسب كرده است، كار اين مشاوران در اين نقطه به پايان نمي رسد بلكه مشاوران حسابرسي بايد حداقل ? سال سابقه كار حسابداري يا ? سال سابقه كار حسابرسي داشته باشند تا بتوانند به جامعه مشاوران حسابرس بپيوندند، اين مشاوران علاوه بر دامنه وسيع اطلاعات و اشرافي كه به تمامي امور حسابداري دارند با نگاه تيزبين خود قادر به كشف تقلب و اختلاف حساب هاي احتمالي به سريع ترين شكل ممكن هستند.

 

وظايف مشاور حسابرسي چيست؟

بازرسي صورت هاي مالي و حسابهاي موسسه يا بنگاه و مقايسه آنها با اصول و استانداردهاي حسابداري

جمع آوري ارقام و تحليل آماري

كنترل و بررسي عمليات حسابداران و بررسي صحت گزارشات ارسال شده توسط آنها

ارائه گزارش بررسي‌هاي خود به هيئت مديره، سهامداران، بانك‌ها و ساير افراد ذينفع

بررسي صحت عملكرد كاركنان و حسابداران

ارزيابي سيستم گزارش مالي شركت

ارائه پيشنهاد جهت پيشرفت، توسعه و كنترل امور واحد تجاري

بررسي صحت گزارش هاي ارائه شده توسط حسابداران

جلوگيري از بروز تقلب و سوء استفاده مالي

ارزيابي توان مالي بنگاه و ارائه راهكار جهت پيشرفت و ساماندهي امور مالي

 

pcel_s6.png

ايجاد ارتباط مؤثر بين گروه حسابرسي و مديران و مسئولين دستگاه تحت حسابرسي در انجام حسابرسي عملكرد از اهميت حياتي برخوردار است، اين ارتباط ديدگاه حسابرسان در خصوص جنبه‌هاي مختلف موضوع در دستگاه مورد حسابرسي را نيز بهبود ميبخشد.

 

مزاياي مشاوره حسابرسي مالياتي چيست؟

انجام حسابرسي براي هر مجموعه اي مزاياي بسياري در پي دارد، اما زماني كه پاي حسابرسي به حيطه ماليات ها مي رسد انجام آن ضرورتي قانوني مي گردد، برخي از مزاياي اين نوع حسابرسي را با هم مرور مي كنيم:

جمع‌آوري داده‌هاي صحيح و معتبر از شرايط مالي موسسات و شركت ها (اين اطلاعات مي توانند ديد كاملي از شرايط به مديران بدهند)

تعيين مقدار و كيفيت دقيق داده هاي مالي كه در كسب و كار موجود است

پيشگيري از مشكلات و جريمه‌هاي احتمالي ناشي از دير پرداختن ماليات و ارائه راه حل در صورت نياز

بررسي وضعيت شركت جهت استفاده از تخفيف‌ها و معافيت‌هاي مالياتي

تهيه لوايح مالياتي جهت ارائه در مراحل مختلف حل اختلاف مالياتي

مهمترين نقش حسابرس در رسيدگي به صورت هاي مالي اعتباردهي است. منظور از اعتباردهي حسابرسان عبارت است از ايجاد اطمينان نسبت به قابليت اتكاي صورت هاي مالي.

 

چرا مشاور حسابرسي براي نظارت بر فعاليت حسابداران ضروري است؟

هرچند داشتن نگاه مثبت نسبت به كارمندان به ويژه كاركنان قسمت حسابداري، همواره به عنوان ضرورتي در دستور كار صاحبين مشاغل قرار دارد، اما اين واحد هم مي تواند بستر ناهماهنگي هاي شايان توجهي گردد و ضررهاي مالي چشمگير و گاها ورشكستگي يك بنگاه اقتصادي را رقم بزند، با اين اوصاف همانگونه كه بي اعتمادي چالش آفرين است، داشتن اطمينان تمام و كمال بدون هيچگونه بازرسي هم مي تواند چالش هاي چشمگيري را در آينده رقم بزندكمي دقت در سئوالات زير ضرورت استفاده از خدمات حسابداري را برايمان واضح مي نمايد:

آيا مي‌توان تمامي حسابداران را با يك چشم ديد؟

آيا در هياهوي تراكنشات، به ويژه در مجموعه هاي بزرگ اما بي نظم احتمال سوء استفاده مالي وجود ندارد؟

آيا مي‌توان تمام حساب‌ها از جمله اسناد و مدارك تجاري يك مجموعه را به دست يك كارمند سپرد؟

آيا اطمينان چشم بسته و بيش از حد در دراز مدت زمينه ساز فساد و فريبكاري در يك شخص نمي شود؟

اگر يك مدير يا سهامداران يك موسسه از حساب و كتاب هاي مكتوب و اعداد سر در نياورند، چگونه مي توانند متوجه دزدي از دارائي ها و حساب هايشان گردند ؟

اين در حاليست كه ممكن است گاهي تك تك اعضاي شركت نيز با يكديگر هماهنگ و هم راستا بوده، اما در جهتي خلاف قانون حركت نمايند كه در اين شرايط نيز ارائه گزارشي دقيق و بي‌طرفانه از سوي يك حسابرس به اداره ماليات يا سازمان حسابرسي كشور لازم و ضروري به نظر مي‌رسد.

دروغگويان مي‌توانند عدد‌سازي كنند و اعداد مي‌توانند دروغ بگويند

 

خدمات مشاوره حسابرسي شامل چه مواردي مي شود؟

خدمات حسابرسي در زمينه هاي گوناگوني ارائه مي گردد، نگاهي به زمينه هاي كاركرد حسابرس و شرح وظايف او در اين قسمتها مي اندازيم:

مشاوره حسابرسي صورت هاي مالي

صورت هاي مالي انواع گوناگوني دارد كه شامل ترازنامه، صورت سود و زيان، صورت سود و زيان جامع و صورت وجوه نقد مي‌گردد. حسابرسي اين صورت ها با هدف حصول اطمينان از مطابقت تمامي اسناد مربوط به صورت هاي مالي با استانداردهاي آن انجام ميگردد .

مواردي چون تاييد وجوه، ارزشيابي، كامل بودن، چگونگي ارائه و افشا تمامي اهداف حسابرسي اقلام مندرج در صورت هاي مالي در حسابرسي صورت هاي مالي بايد بررسي و استخراج گردند. اين نوع حسابرسي با هدف اعتبار بخشيدن به صورت هاي مالي انجام مي گردد، در حقيقت اين اعتبار دهي پس از بررسي تمامي اسناد و مدارك و اعلام مطابقت آنها با استانداردهاي حسابرسي انجام ميگيرد .

اين اعتباربخشي براي ذينفعان و استفاده كنندگان از اين صورت ها اين امكان را به وجود مي آورد كه اهدافشان را با اطمينان كامل در اين صورت هاي مالي پيگيري نمايند، به همين دليل هم حسابرسي اين صورتها و چگونگي انجام آن از اهميت ويژه اي برخوردار است، حسابرسي صورت هاي مالي به دو صورت داخلي و خارجي انجام و به مديريت گزارش مي شود، ولي در حسابرسي خارجي گزارش دهي به ارگان هاي خارجي و ذيربط هم انجام مي گردد.

 

حسابرسي عملياتي

حسابرسي عملياتي يكي از مهم ترين انواع حسابرسي است كه در تصميمات مديريت هم تاثير بسيار زيادي دارد، اين گونه از حسابرسي به جهت تاثير بالا و صرفه اقتصادي انجام ميگيرد، در حقيقت در اين روش فرآيند اثر بخشي، كارايي و صرفه داشتن فعاليت هاي شركت توسط حسابرسان مورد بررسي قرار ميگيرد .

مديران از طريق نتايج حاصل از اين حسابرسي نسبت به عملكرد مالي خود تصميم اتخاذ مي نمايند و اين امكان وجود دارد كه استراتژي هاي مالي خود را هم تغيير دهند، به همين علت بايد در نهايت دقت و تخصص انجام و به افراد خبره سپرده گردند.

ميخواي اطلاعات حسابرسي خودت رو بيشتر كني؟؟؟

 

مشاوره حسابرسي مالياتي

ماليات و پرداخت آن در تمامي كسب و كارها جايگاه خاص خود را دارد، پرداخت هايي كه با نام ماليات انجام مي گردد بايد علاوه براينكه داراي اسناد و مدارك كافي است در جايي هم ثبت و نگهداري شود، در حسابرسي مالياتي تمامي اين اسناد و مدارك مالياتي مورد بررسي قرار مي گيرد.

حسابرس مالياتي بايد دقيق بداند كه موسسه مربوطه شامل كدام دسته ازماليات ها مي گردد و چه مداركي را بايد فراهم نمايد، در اين نوع حسابرسي بايد اطلاعات صحيح و قابل ارزشيابي ارائه گردد، همچنين در اين نوع حسابرسي مي توان عواقب عدم يا دير كرد در پرداخت پاره اي از ماليات ها را كم كرد كه البته تمام اين موراد بسته به تبحر و تخصص شخصي است كه عمليات حسابرسي را بر عهده دارد.

اسنادي كه در اين نوع حسابرسي مورد بررسي قرار ميگيرند و نياز به ارائه آنها وجود دارد شامل اسناد ماليات بر ارزش افزوده، گزارشات فصلي و اظهارنامه هاي مالياتي مي گردد . گفتني است كه ارسال اظهارنامه هاي مالياتي نزد حسابرس قبل از ارسال مي تواند مانع علي الراس شدن گرديده و از اتلاف وقت و منابع جلوگيري نمايد.

 

گزارش حسابرسي جهت اخذ وام

اين گزارش ها جهت ارائه به بانك ها براي اخذ وام و تسهيلات هم استفاده مي گردد كه البته براساس قوانين داخلي بانك ها در صورتي كه نتايج حسابرسي مورد تاييد بنگاه مربوطه باشد و تمامي اسناد و مدارك مالي و مالياتي بدون نقص يا فاقد نقصهاي بزرگ باشد صاحبان مشاغل مي توانند از آن اسناد جهت درخواست وام از بانك ها استفاده نمايند. البته نحوه ارائه اين مدارك به بانك ها از فرمت خاصي تبعيت مي نمايد و ارائه دهندگان بايد از اين جزئيات و الزامات مطلع باشند.

هزينه مشاوره حسابرسي

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره حسابرسي تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

 

درباره مشاوره حسابرسي، آيا مي دانستيد؟

تحصيل بيش از ?? درصد درآمدهاي مستمر سالانه يك موسسه حسابرسي از يك صاحبكار يا گروه صاحبكار خاص، براي مدتي بيش از ? سال مي تواند موجب بروز شك و ترديد و ابهام نسبت به استقلال موسسه حسابرسي گردد.

انجام عمليات حسابرسي يك صاحبكار براي مدتي بيش از ? سال توسط يك مسئول كار و بيش از ? سال با مسئوليت يك شريك ممكن است باعث خدشه دار شدن استقلال حسابرس شود.

چنانچه قبل از اتمام كار حسابرسي، صاحبكار تصميم به تغيير حسابرس داشته باشد، حسابرس جايگزين بايد جامعه حسابداران رسمي ايران را از اين موضوع مطلع نمايد.

هرچه سطح اهميت بالاتر باشد، خطر حسابرسي كاهش مي يابد.

هنگامي كه خطر ذاتي و كنترل بالا باشد، حسابرس با افزايش آزمون هاي محتوا، خطر عدم كشف را به سطح قابل پذيرش كاهش مي دهد.

هنگامي كه خطر كنترل بالاست، خطر عدم كشف قابل قبول بايد پايين باشد تا خطر حسابرسي به سطحي قابل قبول كاهش داده شود.

قابل اتكاترين شواهد حسابرسي، مشاهدات حسابرس است.

ماموريت آرموو در مشاوره حسابرسي

مشاوران حسابرسي آرموو با بررسي دقيق، همه جانبه، كارشناسانه و موشكافانه موضوعاتي كه طرح مي نمائيد و با استفاده از تمام ابزارهاي به روز در حسابرسي عملكرد (شاخص ها، معيارها و سنجه هاي معتبر) و اتخاذ رويكردهاي معتبر و حرفه اي (مقايسه با معيارها، مقايسه با عملكردهاي برتر و مانند آن)، توجيحات فني خود در خصوص صحت و اعتبار رويكردها، رفع مغايرات احتمالي را ابراز مي نمايند و با اطمينان به فرآيند، نتايج، يافته هاي خود توصيه هايي را در قالب مشاوره هاي حسابرسي به وضوح بيان مي نمايند، اين توصيه ها ميتواند در تهيه  آئين نامه ها و دستورالعملهاي داخلي بنگاه ها موثر باشد كما اينكه از تاثير راهنمايي هاي مشاوران آرموو در زمينه پلمپ دفاتر قانوني ، تحرير دفاتر قانوني ، تهيه و ارسال اظهارنامه هاي مالياتي نمي توان غافل شد .

 

براي رفع ابهامات خود در خصوص حسابرسي و بررسي صورت هاي مالي خود با مشاوران ما تماس بگيريد

 مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره تلفني (?????-???) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/audit-advice/

 

چند استراتژي پركاربرد بلك جك

۵۴ بازديد

چند استراتژي پركاربرد بلك جك

طبيعت
اگر دو كارت اول بازيكن يك آس و يك "ده كارت" (يك كارت عكس يا 10) باشد ، با شمارش 21 در دو كارت ، اين يك جك سياه است. اگر هر بازيكني يك چيز طبيعي داشته باشد و فروشنده آن را نداشته باشد ، فروشنده بلافاصله يك و نيم برابر شرط خود را به آن بازيكن پرداخت مي كند.

اگر فروشنده يك چيز طبيعي داشته باشد ، آنها بلافاصله شرط بندي تمام بازيكناني كه چيزهاي طبيعي ندارند را جمع مي كنند (اما هيچ مقدار اضافي). اگر دلال و بازيكن ديگري هر دو از موارد طبيعي برخوردار باشند ، شرط بندي اين بازيكن ايستادگي (تساوي) است و بازيكن تراشه هاي خود را پس مي گيرد.

اگر كارت رو به رو فروشنده يك كارت ده يا يك آس باشد ، آنها به كارت رو به پايين خود نگاه مي كنند تا ببينند كه آيا اين دو كارت طبيعي هستند. اگر كارت رو به بالا يك ده كارته يا يك آس نيست ، آنها تا زماني كه نوبت فروشنده نرسد به كارت رو به پايين نگاه نمي كنند.

بازي
بازيكن سمت چپ اول مي رود و بايد تصميم بگيرد كه "بايستد" (كارت ديگري نمي خواهد) يا "ضربه" بزند (براي اينكه به شمارش 21 نزديك شود يا حتي دقيقاً 21 را بزند) كارت ديگري را بخواهد).

بنابراين ، يك بازيكن ممكن است روي دو كارت اصلي كه به آنها داده شده بايستد ، يا ممكن است يك بار كارتهاي اضافي را از فروشنده بخواهد تا اينكه تصميم بگيرد كه روي كل بايستد (اگر 21 يا كمتر باشد) ، يا "نيم تنه" شود "(اگر بيش از 21 باشد). در حالت دوم ، بازيكن مي بازد و فروشنده شرط بندي را كه شرط بندي شده است ، جمع مي كند.

فروشنده سپس به بازيكن بعدي در سمت چپ آنها روي مي آورد و به همان روش به آنها سرويس مي دهد.

تركيبي از يك آس با يك كارت غير از ده كارت به عنوان "دست نرم" شناخته مي شود ، زيرا بازيكن مي تواند آس را 1 يا 11 بداند و يا كارت بكشد يا نه. به عنوان مثال با "نرم 17" (يك آس و 6) ، كل 7 يا 17 است.

در حالي كه شمارش 17 يك دست خوب است ، بازيكن ممكن است بخواهد براي يك امتياز بالاتر قرعه كشي كند. اگر تساوي با شمردن آس به عنوان 11 ، يك دست نيم تنه ايجاد كند ، بازيكن به آساني آس را 1 مي داند و با ايستادن يا "زدن" به بازي ادامه مي دهد (كارت هاي اضافي را از يك بار ديگر از فروشنده درخواست مي كند).

بازي نمايندگي
هنگامي كه فروشنده به هر بازيكني سرويس داده باشد ، كارت رو به پايين فروشندگان روشن مي شود. اگر كل 17 يا بيشتر باشد ، بايد بايستد. اگر تعداد آنها 16 يا كمتر باشد ، آنها بايد كارت بگيرند.

فروشنده بايد كارت هاي خود را تا زماني كه كل 17 يا بيشتر باشد ، ادامه دهد ، در آن زمان فروشنده بايد بايستد. اگر دلال يك آس داشته باشد و با احتساب آن 11 به مجموع 17 يا بيشتر برسد (اما نه بيشتر از 21) ، فروشنده بايد آس را 11 بشمارد و بايستد. بنابراين تصميمات فروشنده در تمام بازي ها به صورت خودكار انجام مي شود ، در حالي كه بازيكن هميشه انتخاب يك يا چند كارت را دارد.

اهداف علامت گذاري
وقتي نوبت يك بازيكن مي رسد ، آنها مي توانند بگويند "ضربه" يا مي توانند با خراشيدن ميز با انگشت يا دو ميز در حركت به سمت خود ، براي كارت سيگنال بدهند ، يا مي توانند دست خود را در همان حركتي كه به كسي مي گويد "بيا اينجا!" هنگامي كه بازيكن تصميم به ايستادن مي گيرد ، مي تواند "ايستادن" يا "ديگر نه" را بگويد ، يا مي تواند با حركت دادن دست خود به پهلو ، كف دست و درست بالاي ميز ، اين هدف را نشان دهد.

تقسيم جفت ها
اگر دو كارت اول بازيكن از يك فرق باشد ، مانند دو جك يا دو شش ، ممكن است آنها تصميم بگيرند كه هنگام چرخش ، آنها را به عنوان دو دست جداگانه رفتار كنند. سپس مقدار شرط اصلي روي يكي از كارتها مي رود و بايد مبلغ مساوي به عنوان شرط بندي روي كارت ديگر قرار گيرد.

بازيكن ابتدا با ايستادن يا ضربه زدن يك يا چند بار ، دست خود را به سمت چپ بازي مي كند. فقط در اين صورت است كه دست به سمت راست بازي مي شود. بنابراين دو دست به طور جداگانه درمان مي شوند ، و فروشنده با توجه به امتيازات خود با هر يك تسويه حساب مي كند.

با يك جفت آس ، به هر بازيكن يك كارت داده مي شود و ممكن است ديگر قرعه كشي نشود. همچنين ، اگر به يكي از اين آيس ها يك كارت ده داده شود ، بازده برابر است با شرط بندي (نه يك و يك و نيم به يك ، همانطور كه در هر زمان ديگر بلك جك است).

منبع : khadamatekafsabi

 

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

۵۵ بازديد

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

mlm_m1.jpg

خريد گل از كارهايي است كه بايد آن را با حوصله و سليقه انجام داد اما ترافيك و مشكلات تردد در شهر گاهي موجب مي‌شود، خريد گل بدون دقت و سليقه انجام شود و در اين شرايط سفارش آنلاين گل بهترين انتخاب است.

به گزارش ايسنا بنا به اعلام فروشگاه وي آي پي شاپ، آيا مي‌دانيد اگر بخواهيد گل بخريد و به عزيزانتان هديه دهيد و با مشكل ترافيك برخورد نكنيد و در زمان تان صرفه‌جويي كنيد چه انتخابي داريد؟

سفارش گل

حتماً مي‌دانيد كه سفارش گل يكي از حساس‌ترين و منحصربه‌فردترين تجربيات هر فردي در طول زندگي‌اش خواهد بود؛ زيرا عموماً سفارش گل هديه‌اي ست كه براي فردي خاص، روزي خاص و يا مناسبتي خاص تدارك ديده مي‌شود؛ بنابراين انتخاب شما در سفارش گل اهميت بسيار زيادي براي انتقال احساساتتان خواهد داشت. فراموش نكنيد كه گل در تمام دنيا مفهومي فراتر از يك هديه داشته و بيشتر بيانگر احساسات عميق، عواطف، احترامات و انرژي‌هاي مثبت و لطافت روح مي‌باشد. به همين منظور سفارش گل فرآيندي حساس و مستلزم دقتي ريزبينانه مي‌باشد.

همان‌طوري كه حتماً مي‌دانيد امروزه با توجه به تغيير شكل و سبك و سياق زندگي‌ها در عصر نوين، بسياري از اقدامات ما نيز در جنبه‌هاي جزئي و گوناگون زندگي نيز دستخوش تغييراتي شده‌اند؛ كه از نمونه‌هاي آن‌ها مي‌توان به سفارش هداياي آنلاين مانند سفارش گل به‌صورت آنلاين اشاره داشت. چنين شيوه‌اي از سفارش گل به شما اين امكان را مي‌دهد تا به‌صورت غيرحضوري پروسه انتخاب و خريد گل را با بررسي نمونه‌هاي مشابه دسته‌گل يا شاخه گل‌هاي آراسته‌شده و يا با توجه به باكس گل هديه مانند باكس گل رز يا باكس گل مريم يا باكسهاي گلهاي مختلف انجام دهيد و سپس آن را در زمان دلخواهتان به محل دلخواهتان ارسال كرده و به دست شخص موردنظرتان برسانيد.

نكته‌ي بسيار مهم در سفارش گل چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت حضوري توجه به اين نكته است كه اين كار يعني سفارش گل و تزئينات آن توسط متخصصاني صورت گيرد كه بااطلاع و تسلط كافي به هنر زيبايي‌شناسي و تركيب‌بندي رنگ‌ها بتوانند موقعيت شما را تصور كرده و متناسب با آن دسته‌گل يا سبد گل و يا هرآن چه شما آن را سفارش مي‌دهيد را آماده كرده و در اختيارتان قرار دهند.

فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين

تصور كنيد مي‌خواهيد سفارش گل به‌صورت آنلاين را براي اولين بار انجام دهيد و براي يكي از كساني كه دوستش داريد، گل يا باكس گل هديه دهيد. درواقع هديه دادن گل يكي از هداياي مقرون‌به‌صرفه و درعين‌حال هيجان‌انگيز است كه مي‌توانيد حسابي دل طرف مقابلتان را به دست آوريد! فرقي نمي‌كند كسي كه دوستش داريد، مادرتان، برادرتان و يا همسرتان باشد! گل در گروه هداياي خاص قرار دارد و مي‌تواند براي هر فردي خوشايند و دلپذير باشد. سفارش گل به‌صورت اينترنتي فرايند ساده‌اي دارد كه مي‌توانيد به‌راحتي در منزل بنشينيد و گل دلخواهتان را سفارش دهيد! همچنين ارسال گل به ايران يكي از مزيت‌هاي ممتاز خريد اينترنتي گل است و در هر كجايي كه باشيد گل سفارش داده شده درب منزل به شما و يا فرد مورد نظرتان تحويل داده خواهد شد. به همين منظور ما قصد داريم در رابطه با فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين مطالب مهم و مختصري را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

سفارش آنلاين گل

شما مي‌توانيد خريد گل دلخواهتان را به‌صورت آنلاين انجام دهيد. در واقع سفارش گل به‌صورت اينترنتي امروزه يكي از كارهاي روزمره افرادي است كه يا وقت كافي براي خريد حضوري گل ندارند و يا نمي‌خواهند وقتشان را در تردد و ترافيك شهر هدر دهند. اين روش بسيار كارآمد و كاربردي بوده و با استقبال بي‌نظيري روبرو شده است به‌گونه‌اي كه امروزه افراد كمتري تمايل به خريد حضوري گل دارند. در واقع در بيشتر مواقع محدوديت‌هايي همچون زمان و روزهاي تعطيل باعث شد تا افراد نتوانند در زمان دلخواهشان به خريد گل بپردازند ازاين‌رو فروشگاه‌هاي آنلاين اين امكان را براي افراد فراهم كرده‌اند تا بدون هيچ‌گونه محدوديت زماني به سفارش آنلاين گل بپردازند.

دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه

خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه براي برخي از افراد بسيار مهم است و مي‌خواهند در كنار شيك بودن، قيمت مناسبي هم داشته باشد. اگر در گروه افرادي هستيد كه خريد دسته‌گل يكي از كارهاي هميشگي شماست و هزينه آن‌هم برايتان اهميت دارد مي‌توانيد از خريد آنلاين استفاده كنيد. خريد از فروشگاه‌هاي آنلاين نه‌تنها خريدي راحت و بي‌دغدغه را برايتان به همراه خواهد داشت، بلكه هزينه‌اي بسيار مناسب هم پرداخت خواهيد كرد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب در رابطه با خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه مطالب كليدي و مفيدي را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه به‌صورت آنلاين!

يكي از ساده‌ترين راه‌ها براي خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه، خريد گل به‌صورت آنلاين است! اين روزها افراد زيادي از طريق سفارش آنلاين گل دوستان و عزيزانشان را سورپرايز مي‌كنند. خريد گل اين امكان را به شما مي‌دهد كه بتوانيد به‌راحتي در بين فروشگاه‌هاي متنوعي كه وجود دارد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه خود را انتخاب كنيد و آن را سفارش دهيد! غالباً فروشگاه‌هاي اينترنتي انواع دسته‌گل‌هاي متنوع و شيك را در فهرست خود دارند و شما به‌راحتي مي‌توانيد با مراجعه به آن فهرست، گل شيك و خاصي را سفارش دهيد.

دسته‌گل شيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

اولين چيزي كه در خريد دسته‌گل شيك مهم است، انتخاب گل تازه و خوش‌رنگ است. بايستي به مراسمي كه مي‌خواهيد دسته‌گل سفارش دهيد هم توجه كنيد و در انتخاب گل‌ها دقت نمائيد. رنگ گل‌ها هم تأثير چشمگيري دارد و اگر براي مراسم خواستگاري، تولد و يا سالگرد ازدواج دسته‌گل مي‌خريد، بايستي ازگل‌هايي به رنگ شاد انتخاب كنيد. خريد گل‌هاي يكرنگ و يك‌شكل خاص و منحصربه‌فرد هستند و زيبايي دسته‌گل را دو برابر مي‌كنند. اگر قصد خريد آنلاين گل را داشته باشيد، خيالتان آسوده باشد چراكه اين فروشگاه‌ها بهترين و زيباترين دسته‌گل را برايتان ارسال خواهند كرد.

سفارش تاج گل و ارسال تاج گل ترحيم به مساجد!

امروزه با توجه به مسافت‌هاي طولاني بين‌شهري و حتي ترافيك درون‌شهري، انتخاب، سفارش و دريافت تاج گل به‌صورت آنلاين سرعت انجام كار را بالاتر مي‌برد و براي مراسم عزاداري، ترحيم و تسليت مي‌شود در سايت گل‌فروشي آنلاين تاج گل مربوطه را انتخاب كرد و سفارش را ثبت كرد سپس در ساعت مورد دلخواه تاج گل را در مسجد يا مقصد مورد نظر تحويل بگيريد.

باكس گل رز جاودان : يك هديه خاص و لاكچري

اگر مايليد هديه اي هيجان انگيز و الهام بخش به يكي از عزيزان خود بدهيد ، گل رز جاودان بهترين انتخاب شماست . اين نوع رز نه تنها براي هنرمندان و طرفداران گل هاي زيبا جذاب است بلكه مورد پسند همه ي سليقه هاست.به طوري كه ميتوان گل رز جاويدان را به عنوان هديه اي فوق العاده روز مادر ، ولنتاين ، كريسمس ، اعياد ملي و مذهبي ، تولد ، فارغ التحصيلي ، سالگرد ها و . . . برشمرد. همچنين هديه اي مناسب و زيبا براي دكوراسيون اتاق و دفتركار است . وجود چنين موجود زنده ي زيبايي در كنار فرد دوست داشتني ما ،به او ياد آوري ميكند كه عشق حقيقي ميتواند تا ابد زنده و پايدار باشد.

قيمت رز جاودان

متاسفانه به دليل وارداتي بودن اين گل ماندگار ، قيمت رز جاودان مستقيما به دلار و يورو سرو كار دارد. به همين دليل با تغيير نوسانات نرخ ارز قيمت آن متغير است. ولي در مجموع به دليل گران بودن آن نسبت به ساير گل هاي رز ، معمولا به صورت تك شاخه عرضه مي شود. و هر شاخه با توجه به سايز گل ، رنگ ، برند توليد كننده آن و جنس باكسي كه در آن قرار مي گيرد بين 200 تا 550 هزار تومان مي باشد.

 

در خريد هديه چه چيزهايي رو در نظر بگيريم؟

۴۹ بازديد

كادو تولد چي بخريم؟ چگونه يك سوپرايز خاص را برنامه ريزي كنيم؟ يا چگونه يك سورپرايز خاص را اجرا كنم؟ چه اينها سوالاتي هستند كـه وقتي بـه جشن تولدي دعوت ميشويم بـه ذهنمان مي‌رسد. حتي اگر سليقه دوستان و اطرافيان مان را هم بدانيم باز هم درباره خريد يك كادو ماندگار و منحصر بـه فرد بـه دو راهي بر ميخوريم. دراين پست راهنماي خريد كادو تولد و ايده هايي براي خريد كادوي تولد براي مرد يا خريد كادو تولد براي دختر را مرور ميكنيم. با مجله پارس ناز همراه باشيد.

 يك هديه را چند بار نخريد

همه ي مـا اين اشتباه را مرتكب شده ايم. وقتي يك هديه مورد پسند شخصي قرار ميگيرد، وسوسه مي‌شويم تا باز هم آنرا بخريم. كادو هاي تكراري خيلي سريع قابل پيش بيني و خسته كننده ميشوند.

مگر آن كـه خريد آن كادوي تكراري، يك قرار از پيش تعيين شده با شخص كادو گيرنده بوده و او هم آنرا دوست داشته باشد «مثلاً خريد يك شاخه گل رز در اول هر هفته». خريد كادوي تكراري ممكن اسـت شـما را در نگاه هديه گيرنده، فردي تنبل يا خودخواه جلوه دهد. پس سعي كنيد ايده هاي قديمي را تركيب كرده و يا يك ايده ي كاملا جديد پيدا كنيد.

 

هديه نقدي ندهيد

كارت هديه، وجه نقد، سكه و … در دسته ي كادو هاي نقدي قرار مي‌گيرند. اين كادوها دو جنبه كاملا متفاوت دارند؛ از طرفي براي مراسمي مانند عروسي، فارغ التحصيلي يا پاگشا بسيار مناسب بوده و بـه هديه گيرنده اجازه ميدهد هر انچه بيشتر نياز دارد را خودش انتخاب كند.

0qnu_c5.jpg

از طرف ديگر، با دادن كادوي نقدي، اين طور بنظر مي‌رسد كـه وقت كافي براي پيدا كردن هديه صرف نكرده ايد يا در خريد كادوي مناسب تنبلي كرده‌ايد. محض احتياط، فقط زماني كادوي نقدي بدهيد كـه اينكار شـما، پيام خاصي را در خود داشته باشد. مثلاً خريدن كارت اعتباري استفاده از اسپا يا تور گردشگري، و يا بليط باشگاه گلف براي يك دوست پر مشغله، ايده هاي بسيار خوبي هستند.

 

معقولانه هزينه كنيد

سخت اسـت بگوييم هزينه ي معقولانه چـه قدر اسـت، زيرا بـه فرد و شرايط بستگي دارد. اگر بسيار بيشتر يا كمتر از نرم اجتماعي هزينه كنيد، اين سوال را در فكر هديه گيرنده بـه وجود مي آوريد كـه چـه قصد و نيتي پشت آن هديه اسـت. علاوه بر اين، اگر در جمع بـه كسي هديه ميدهيد، هزينه زياد انجام شده، شـما را انگشت نما مي‌كند.

 

بعنوان مثال اگر هزينه ي معقول و نرمال براي هديه، ??? هزار تومان باشد و شـما ،در دو حالت مختلف، ? ميليون تومان و يا ?? هزار تومان هزينه كنيد، اين فكر در ذهن ديگران ايجاد مي‌شود كـه شـما، در حالت اول، فخر فروش و يا ،در حالت دوم، خسيس هستيد. با اين حال، اگر در شرايط مالي مناسب نيستيد، هر چـه قدر كـه در توانتان اسـت هزينه كنيد.

 

لازم نيست حتما كادو را بخريد

اين موضوع بـه نحوه كادو دادن شـما بستگي دارد. يك سبد كادو كـه خودتان تزئين كرده‌ايد، آماده كردن غذاي مورد علاقه ي آن شخص، يا يك قاب عكس دوست داشتني، همگي ايده هايي هستند كـه بـه كمي فكر و تلاش شـما نياز دارند. مزيت اين نوع كادوها اين اسـت كـه فرد مقابل حس مي‌كند يك كادوي كاملا اختصاصي دريافت نموده.

 

هديه را به زيبايي كادو كنيد

حتماً شـما هم اين موضوع را ديده و يا خودتان انجام داده ايد؛ كادو براي پسر يا كادوي روز دختر كـه با كاغذ كادوي عيد كادو شده، يا هديه ي پا گشايي كـه با همان ساك دستي فروشگاه بـه هديه گيرنده داده شده اسـت. اين ظاهر شلخته نشان ميدهد كـه، فارغ از آنچه درون آن اسـت، روي محتويات آن كادو نيز زياد فكر نشده اسـت.

شـما بچه نيستيد، پس بهانه اي هم براي خوب كادو نكردن هديه تان وجود ندارد. قرار نيست روي كادوي خود كوهي از روبان بچسبانيد، و يا كارت پستالتان رابا دستان خود نقاشي كنيد؛ فقط كافيست يك كاغذ كادوي درخور و مناسب تهيه كرده و هديه را مرتب و تميز كادو كنيد.

 

كسي كه همه چيز دارد

در زندگي همه ي ي مـا افرادي وجود دارند كـه خريد كادو براي آنها بسيار دشوار اسـت. آنها همه ي چيز دارند، وسيله خاصي نياز ندارند و هر چـه لازم داشته باشند را خودشان مي‌خرند. بدتر آنكه، اگر از خودشان هم بپرسيد، ايده ي خاصي بشما نمي‌دهند. آسان ترين كادو براي اين دسته از افراد، خريد كادوهاي مصرفي اسـت.

يك بطري نوشيدني اعلا، يك ادويه ي خاص و عجيب، يا يك شيشه روغن زيتون مرغوب ميتواند گزينه هاي مصرفي خوبي باشد، زيرا كادو گيرنده در هر صورت انها را مصرف مي‌كند. اين كادو ها آسان ترين گزينه براي افراد اهل شكم اسـت، اما اگر در شرايطي تحت فشار بوديد، گزينه ي كارت هديه هم بد نيست.

 

همسر

در بعضي شرايط همسر يا شريك زندگي شـما همان كسي اسـت كـه خريد كادو براي او بسيار سخت اسـت. بعلاوه ممكن اسـت همسرتان همان كسي باشد كـه همه ي چيز دارد، يا همان كسيكه ترجيح ميدهد خودش هديه را انتخاب كند. بهترين روش هديه دادن بـه چنين فردي اين اسـت كـه با او درباره ي علايق و آنچه نمي پسندد صحبت كنيد.

بعد از هديه دادن هم بررسي كنيد كـه آيا هديه شـما را دوست داشته اسـت؟ يك تاكتيك خوب براي شرايط بحراني، خريد چيزي اسـت كـه دوستش دارد، اما خودش حاضر نيست آنرا بخرد. يك سانس اسپا، يك وسيله گرانقيمت، و يا هر چيزي كـه قدر داني وي را بر انگيزد.

 

رئيس، همكار يا مشتري

خريد هداياي كاري كمي سخت اسـت، زيرا ممكن اسـت بنظر برسد كـه براي اعمال نفوذ يا رسيدن بـه هدف خاصي هديه داده ايد. تا جاي ممكن از دادن هداياي كاري اجتناب كنيد، مگر آنكه جزئي از فرهنگ شركت يا كشور شـما باشد؛ پس لازم اسـت تا دراين مورد پرس و جو كنيد.

درنظر داشته باشيد كـه عده اي از كاركنان دولتي نمي‌توانند از همكاران، زير دستان يا فروشندگان هديه دريافت كنند، زيرا اينكار ممكن اسـت اصول كاري انها مغايرت داشته باشد. سراغ هداياي ساده، متعادل در قيمت، و غير شخصي بگرديد. وسايل كاري، مانند جاي كارت ويزيت، گزينه هاي بسيار مناسبي هستند.

 

افرادي كـه شناخت كافي از آنها نداريد

شايد هنگام رفتن بـه يك مهماني خانوادگي وادار شويد براي داماد خاله خود كـه يك فرد كاملا تازه وارد اسـت هديه بخريد. انتخاب سختي اسـت؟ حتي اگر كمي هم در مورد او اطلاعات كسب كنيد، بسيار بعيد اسـت كـه بتوانيد كادوي شخصي خوبي براي او بخريد. از نزديكان او بخواهيد تا يك كادوي خوب بشما پشنهاد دهند، و يا سراغ كارت هديه برويد و خودرا آسان كنيد.

 

ميزبان يك مهماني

هديه اي كـه براي ميزبان يك مهماني مي‌خريد، روشي مناسب اسـت براي نشان دادن قدرداني شـما از فراهم كردن شرايط مهماني در منزل او، و يا غذايي كـه براي شـما تهيه كرده اسـت. ميتوانيد براي ميزبان خود يك نوشيدني يا خوراكي بخريد كـه مكمل شام آنها باشد؛ و يا چيزي براي صبحانه بخريد تا فردا صبح، خستگي مهماني را از تن آنها خارج كند.

 

مواردي كه در هنگام خريد كادو نبايد انجام دهيد

اگر تولد، سالگرد ازدواج، يا ساير جشن هاي يك فرد بدشانس، نزديك سال نو يا ولنتاين بود، براي هردو مناسبت يك كادوي مشترك نخريد. اگر لباسي را ميخريد كـه سايز بندي دارد، بسيار حواس تان را جمع كنيد. اگر سايز شخص را ندانيد و لباس خريداري شده بـه او نخورد، ممكن اسـت از دست شـما دلخور شود. چيزي كـه هديه گرفتيد رابه شخص ديگري هديه ندهيد؛ چون ممكن اسـت بفهمد و ناراحت شود.

از كادو براي رساندن يك منظور خاص استفاده نكنيد. بحث ثبت نام باشگاه يا كرم ضد چروك صورت بـه كنار؛ مثلاً اگر براي خواهرزاده ي مورد علاقتان ايكس باكس هديه بگيريد، در حالي‌كـه براي ديگر خواهرزاده ها كتاب رنگ آميزي خريده بوديد، تنها تبعيض قائل شدن خودرا نشان خواهيد داد. اگر شخصي، تا بحال، نسبت بـه يك فعاليت علاقه اي نشان نداده اسـت، هديه هاي مربوط بـه آن فعاليت را برايش نخريد.

 

مثلاً خريدن كتاب آشپزي براي فردي كـه بـه آشپزي علاقه ندارد، باعث نمي‌شود او بـه پخت و پز روي بياورد؛ بلكه احتمالا پيش خودش مي‌گويد كاش كارت هديه برايم خريده بود. هديه دست دوم ندهيد؛ مگر آن كـه هديه شـما يك عتيقه ارزشمند بوده، و شخص هديه گيرنده عاشق عتيقه باشد. هدايا و وسايلي با كاربرد روزمره، مثل جوراب، مخلوط كن يا جارو برقي، رابه كسي ندهيد

 

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

۵۷ بازديد

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد كه در 61 ساعت، تمامي مطالبي كه دانش آموز به آن در كنكور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با كسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها كسب كنند. همانطور كه گفته شد، اين پكيج جامع، از سه بخش تشكيل شده است.

بخش اول كه شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد كه بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد كوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است كه در مفاهيم شيمي پكيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نكته را هم بايد بگوييم كه مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينكه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل كرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز كمك مي كند بدون هيچ مشكلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوكيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد كه سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينكه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممكن است دچار كمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد كمك مي‌كند تا به راحتي اين مسائل را حل كنند و حتي در كمتر از يك دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينكه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بكند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد كه با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ كردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات كنكور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در كنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم كامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي كنكور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

شيمي يك درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري كه ضريب آن 9 است و نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه اكثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي كه ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي كسب نمي‌كنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يك منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي كه دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاكيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است كه با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا كه شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي كنكور را بدون هيچ كمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ كنند و براي حل سوالات مختلف از تكنيك هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تكنيك براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي كنكور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل كردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درك كنند و در كنار آن از كتابكارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

كل اين نكات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌كند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي كه دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند كه براي درس مهمي مانند شيمي چه كاري بايد انجام بدهند. نكته مهم ديگري كه وجود دارد، مدت زمان كمي است كه تدريس به صورت كامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا كه دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا كند. البته بايد توجه داشته باشيد كه بدون تمرين و تكرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت كه پكيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي كنكور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و كنكورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي كتابكار بر روي پكيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش كل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش كل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دكتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند كه كولاك ميكنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي كه همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو كه ميبينم از يك جاي الگو شروع مي‌كنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي كه تدريس كردن كمك زيادي ميكنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر كسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميكنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • تركيب هاي يوني
  • پيوند كوالانسي
  • تركيب آلي
  • استوكيومتري
  • ترموديناميك شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيك شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الكتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • كيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاك نيازي پايان ناپذير
  • مولكول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي كنكور و تهيه پكيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از وبسايت مركزي حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي كنكور